Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

vrijdag 24 oktober 2008

Laatste aankopen

Heb deze week niet veel gescrapt, maar ben wel dinsdag even de stad in geweest en heb wat dingetjes gekocht. Nee, geen papier, want ik moet eerst maar weer eens een hoop opmaken. Wel het volgende: Photobucket

Dit weekend hoop ik wel wat tijd te hebben om verder te gaan met het boekje over Cyprus. Denk dat ik wel af ga krijgen, wacht alleen even met het inbinden, want ik wil dat een keer met de bind it all gaan doen, maar omdat ik die (nog?) niet zelf heb wacht ik daarmee even tot volgend weekend als we scrapweekend hebben.

1 opmerking:

Chantal zei

iet er leuk uit die spulletjes!