Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

dinsdag 28 januari 2014

Shake hands

Het is al weer bijna drie jaar geleden dat ik met mijn neefje en nog wat anderen een dagje naar het Dolfinarium ben geweest. Gisteren nog een losse foto hiervan gescrapt. Zo leuk dat ik mijn Silhouette herontdekt heb.


 photo shakehands500.jpg


Hier nog een paar detailfoto's:


 photo shakehandsdetail1.jpg  photo shakehandsdetail2.jpg  photo shakehandsdetail3.jpg


3 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat een ontzettend leuke layout Karin, vooral die rondjes vind ik zo leuk bedacht met die witte lijntjes erbij, en die boom is helemaal gaaf ! heb je die met de sil gesneden ?
groetjes,
Wiebine

Karin zei

Ja, inderdaad met de Sil. Had hem jaren niet gebruikt, maar ben er vorige week weer eens voor gaan zitten.

Ellen zei

wat een schattige foto en leuk met dat kurk erbij.
toch wel handig zo'n Sil.