Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 25 juni 2011

You and me en My hero!

Vorige week zaterdag hadden we een gezellige crop bij Maryke. De formule die ik voor mezelf heb ingevoerd voor het croppen bevalt me erg goed moet ik zeggen. Ik neem alleen maar papier mee en niet te veel embellies en ga dan voor een aantal LO's de basis maken. Maak ze dan thuis, als ik alles bij de hand heb, af. Scheelt me een hoop gesjouw! Van de week heb ik er 2 nog afgemaakt, nummer 3 moet nog even wachten, komt van de week hopelijk aan de beurt.

Dit zijn ze:

Photobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

5 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Wat zijn ze leuk geworden zeg, die details maken het echt af. Ben ook helemaal weg van je wolkjes!

Martine zei

Ik vind ze prachtig Karin. Inderdaad mooie details heb je gebruikt en wat slim om op een crop alleen de basis te maken en ze dan thuis af te maken. Ze zijn goed gelukt! Groetjes, Martine

Miranda zei

Wauw karin ze zijn heel mooi geworden.
Hele leuke/mooie details.
Super titel de Lo van je hero.

Groetjes miranda

Maaike zei

Oh Karin, ze zijn echter supermooi geworden! Die stempels zijn echt gaaf!!

Chantal zei

Oh wat zijn ze mooi geworden, je wolkjes zien er prachtig uit en je ponsranden zijn helemaal te gek!! Moet ook nodig weer eens op ponsenjacht.