Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zaterdag 18 april 2009

Sneak SSL SBF-forum

Gisteravond heb ik de SSL (de 12e alweer!) van het SBF afgemaakt. Mag hem natuurlijk niet laten zien, maar een sneakje kan geen kwaad. Photobucket
Hij was heel anders dan anders, maar uiteindelijk vind ik hem toch wel leuk geworden en ik ben erg benieuwd wat straks het groepsresultaat zal zijn.

Fijn weekend allemaal, hier schijnt het zonnetje al volop!

1 opmerking:

Unknown zei

Hier ook een lekker zonnetje Karin. Je sneak ziet er al veelbelovend uit. Ik heb ook zin om de SSL te gaan maken. Moet nog even op Carla wachten.

Fijn weekend hoor. Genietze van het lekkere weer.
Groetjes Wendy