Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

zondag 8 maart 2009

Leuke cropdag gehad

Gisteren hadden we met een stuk of 15 scrapsters van het SA-forum een cropdag met workshopje in Venlo bij Scrapping Memories. Leuke winkel zeg. Het was keigezellig en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben een vakantieboekje gemaakt en daarna was er nog tijd om aan je eigen dingen te werken, maar ja, er werd natuurlijk minstens zoveel gebept als gescrapt en natuurlijk moesten we ook nog even shoppen, dus van zelf scrappen is het niet meer gekomen. Ik heb nog geen foto's voor het boekje, maar die gaan snel gemaakt worden, dus dan laat ik het resultaat van de workshop alsnog zien.

Hier even een paar van Marie-José geleasde foto's voor een indruk en natuurlijk eentje van mijn aankopen. Ik heb me keurig gedragen al zeg ik het zelf...


Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er uit als een super gezellige dag!!
Leuke spullies heb je gekocht zeg!

Maaike zei

Het was inderdaad supergezellig! Leuk je eens in het echt gezien te hebben.... Ik heb je inmiddels ook gelinkt op mijn blog enne... nog bedankt voor de award!