Welkom...

... op mijn blog. Hartstikke leuk dat je hier even komt kijken. Als je het leuk vindt een berichtje achter te laten, aarzel niet. Hopelijk kom je nog eens langs!

maandag 23 juni 2008

Smile

Gisteren heb ik een LO gelift. Ik had hem al een hele tijd geleden opgeslagen en heb geen idee meer waar hij vandaan komt... Het is mijn neefje, een jaar geleden, toen hij nog maar een maand of 9 oud was, op vakantie in Frankrijk.

Photobucket

En hier nog een aantal detailfoto's:

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 opmerking:

Jill Boon zei

Wat een prachtige details ehb je gefotografeerd van je lo. mooi hoor!
Bij deze neem ik meteen de gelegenheid om te zeggen dat ik je werk erg mooi en kleurrijk vind en je daarom een award wil uitreiken. Kijk even op mijn blog om te zien hoe je m in ontvangst kunt nemen.
lieve scrapgroetjes, JIll